کوروش پسرم

یادداشت دوازدهم

1392/3/18 17:04
نویسنده : مامان
9,000 بازدید
اشتراک گذاری

متفرقه :
مینی واشر بوش، چیکو، تویوتا، پاکشوما
حتما مینی واشر با خشک کن بخر
1 دستگاه پاکشوما تمام اتوماتیک فقط پاکشوما دارد. حتما خشک کن هم داشته باشد
من مینی واشرم خریدم ....خوبه اما ضروری نیست
اینکه تو 15 دقیقه لباسارو واقعا تمیز میکنه عالیه ولی اینکه باید با دست اب بکشی و بندازی تو خشک کن یه کم زحمت داره
من فقط لباسارو باهاش میشورم اب میکشم و پهن میکنم
دوبارم تو لباسشویی انداختم راستش راحتیش خیلی خوبه اما واقعا زورم میاد 4 تا تیکه لباس 40 دقیقه اب و برق شستشوی 15 تا لباس خودمونو مصرف میکنه ............... ولی خب راحته
منم فکر میکردم مینی واشر بیخوده ولی خیلی استفاده کردم چون دارم لباسای بچه رو هفته ایی یکبار میشورم ولی ماشین لباسشویی خودمون رو هر دو سه هفته یکبار روشن میکنم
بچه تند تند لباس کثیف میکنه البته اینم بگم مینی واشر اینقدر لباسارو میشوره و میچلونه که لباس زود کهنه میشه و پدر لباس در میاد
ولی گاهی خودمون وقتی لباس تک برای شستن داریم که مثلا سفیده و نمیشه با بقیه انداخت میاندازم تو ماشین بچه و حسابی میشوره
لباس پاره نباید توش انداخت چون تیکه تیکش میکنه
نظر من برعکسه به نظر من مینی واشر لباس ها رو نو نگه می داره مثل با دست شستن می مونه ولی لباس شویی خودمون لباس بچه رو کهنه می کنه چون لباس بچه خیلی جنسش لطیفه. مینی واشر رو می شه با دوتا تیکه لباس هم روشن کرد. اندازش دست خودته.
آره مینی واشر با خشک کن حتمات بخر خشک کنش خیلی بدردت می خوره
درسته مینی واشر خیلی خوبه چون لباسای بچه کمه و باید کلی جمع بشه که بشه لباسشویی خودمونو روشن کنیم خیلیم تمیز میشوره
مال من بوشه ازین دوقلوها 3 کیلوییه خیلی راحته هم میشوره هم آب میکشه هم خشک میکنه البته اینا همشون چینین
بهنظر من حتما مینی واش بخر حتما تمام اتوماتیک بخره. دوقلوهم زیاد خوب نیست.
من مینی واشر دوقلوخشک کن دار دارم واقعا راضیم و تا الان جتی یک تکه هم از لبارسهای دخترم رو با دست نشستم واقعا که خدا پدر مخترعش رو بیامرزه
مال من تمام اتوماتیکه پاکشوما است خیلی عالیه حتی دستات رو هم برای آبکشی خیس نمی کنی.
واقعاخدا پدر مخترعشون رو بیامرزه منم موافق مینی واش هستم.
اول که همونطوری که مامان جون گفت لباس بچه ها انقدر لطیف هست که حتی تو مینی واش هم شل و وارفته میشه. چه برسه به ماشین...
دوم که من حس خوبی ندارم که همونجایی که لباسای خودمون و میشورم، لباسای نی نی رو بشورم...
سوم هم مال من خشک کن نداره، چون جا نداشتم، بازم راضی هستم، اما اگه جا داری خشک کن دار هم خوبه...
آیفون‌های مخصوص
که صدای بچه را به گیرنده منتقل می‌کند وسیله به‌دردخوری است.
آبا‍ژور عروسکی
لوستر عروسکی
آلبوم عکس موزیکال – ساده
یه مغازه سیسمونی توی ولیعصر هست به نام " آوا " یه آلبوم های بانمکی داره که عاشقش می شی . در مورد نی نی ، تاریخ تولد، اتفاقاتی که زمان تولد نی نی افتاده، عکس سونو گرافی نی نی ، تکه ای از روزنامه روز تولد، اسم هایی که برای نی نی انتخاب شده و .... باید تکمیلش کنی
من تا حالا سه بار خریدم . اولین بار به خواهرم دادم، یار دوم به جاریم دادم و الان هم برای خودم خریدم. ببینم قسمت می شه پرش کنم
آویز لباس 10 تا
غلت گیر
من ازین بالشتا نخریدم بنظرمم بی استفاده هستش نینی تا کوچیکه غلت نمیخوهر بعدشم زورش به این بالشتا میرسه عزیزم
کتاب همه کودکان سالمند اگر....خیلی کتاب خوب و قابل استفاده اییه.
فیلم زبان کودک دانستن
سی دی های دکتر هولاکویی
یک سطل برای دور انداختن پوشک ( از ایها که با پا فشار مدین درش باز میشه)
بخور سرد
در مورد بخور سرد از حالا نخر. شاید لازمت نشه. چون بعضی ها معتقدند که بچه رو نباید به بخور عادت بدی. ولی اگه خواستی بخری حتما سرد بگیر.
دستگاه بخور سرد ... واقعا عالیه و حتما نیازه . هر وقت هم نی نی سرما بخوره و ببری دکتر اولین چیزی که دکتر بهت میگه اینه که حتما دستگاه بخور سرد بالای سرش بذاری
بخور هم سرد یه مزایایی داره، گرم یه مزایایی؛
سرد رو داعم باید مخزن آبش رو کاملا بشوری
گرم رو هم نمیشه داعم روشن گذاشت چون عین حموم گرم میکنه و روشن بودن داعمش خوب نیست...
من خودم گرم دارم و الان که هوا سرده، خوبه ...
در ضمن اگه رطوبت کافیه، لازم نیست روشن کنی. روش تشخیص میزان رطوبت هم اینه که یک لیوان آب رو که حداقل یک ساعت تو یخچال بوده رو تو محیط بذاری، اگه لیوان عرق کرد یعنی روش قطرات آب تشکیل شد، یعنی میزان رطوبت خوبه... بیشتر از این برا رشذ باکتریها و قارچها نحیط رو مساعدتر میکنه...
بخور سرد خیلی خوبه , گرم رو دکتر گفت نگیر
دستگاه استریل
هم حتما بگیر فیلیپس یا فرست یرز یا بعضی مارکای دیگه دارن راحت شیشه یا وسایل ریز بچه رو تمیز میکنه
استیکر
اینو عزیزم از سهروردی شمالی خریدم . قیمتش فکر کنم حدود 120 هزار تومان شد برای استیکر : از تو سایتش پیدا کردم ،آرتا سرا
آدرس: تهران، بلوار آفریقا، خیابان گلفام، پلاک 50، طبقه سوم، واحد 6 تلفن: 22018638 22057078
آدرس ایمیل: Artesara@3plus4.co.uk http://www.kidsdecor.irزمان پاسخ گویی به سفارش های شما: هر روز از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر( به غیر از روزهای تعطیل)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوروش پسرم می باشد